Sterowanie grą za pomocą fal mózgowych
Mind Control to innowacyjna technologia sterowania grami przy użyciu aktywności fal mózgowych. Jest to jedyne rozwiązanie, które pozwala na interakcję z grami i aplikacjami za pomocą siły Twoich stanów psychicznych. Tworzymy gry w tej technologii idealnie dopasowane do Twojego biznesu i jego wymagań.
Jak to funkcjonuje?
System działa w oparciu o specjalne opaski EEG, stworzone przez międzynarodowy zespół techników i lekarzy. Opaski te w medycynie wykorzystywane są do pracy nad aktywnością mózgu (jego stymulacji dążącej do zwiększania inteligencji, kreatywności, koncentracji, czy treningu pamięci).
Nasz system i gry na niego tworzone wykorzystują łatwość wykrywania i interpretacji stanu fal mózgu graczy. Możemy rozpoznać trzy typy sygnałów:
- Wzrost aktywności pracy mózgu – wtedy oceniamy poziom skupienia gracza.
- Spadek aktywności prazy mózgu – w tej sytuacji oceniamy poziom relaksu i rozluźnienia.
- Moment mrugnięcia powiekami – mrugnięcie wywołuje dowolną reakcję w grze/aplikacji.
To właśnie te informacje służą nam do tworzenia gier, w których zasady opierają się na wykorzystywaniu jednego bądź wielu sygnałów.
Zawsze zapewniamy:
Nieograniczone warianty gry
Dzięki technologii oraz wiedzy naszych specjalistów możemy opracować praktycznie dowolny rodzaj gry, idealnie skrojony do Twoich potrzeb.
Możliwość rozbudowy
System może być uzupełniony o sensor kinect, który daje dodatkową możliwość sterowania obiektem przy pomocy ruchu/gestu, a także pozwalający wykrywać podskoki gracza. Dzięki temu osoby grające uzyskują pełną kontrolę nad rozgrywką. Przy pomocy ruchu ciała kierując obiektem, a przy pomocy fal mózgowych wprawiając obiekt w ruch.
Innowacyjność
Nie ma co ukrywać, że Mind Control to jeden z najbardziej nowoczesnych i nieszablonowych pomysłów na zapewnienie uczestnikom eventów rozrywki na najwyższym poziomie.
Przykład gry Mind Control
Gra może polegać na oddziaływaniu na prędkość ruchu obiektu widocznego na ekranie (w tym przypadku piłki). Im gracz jest bardziej skupiony, tym szybciej porusza się jego piłka. Dodatkowym elementem, wpływającym na grę, jest opisane mruganie oczami – w tym przypadku powodujące podskoczenie piłki.
Innym przykładem gry może być wyścig samochodowy na 1/4 mili wyświetlany na dużym ekranie, gdzie dwóch graczy konkuruje ze sobą. Ten, który skupi się bardziej, i który utrzyma ten poziom skupienia przez odpowiednio długi czas – najszybciej dojedzie do mety.
Jeszcze innym pomysłem na grę jest wykonanie aplikacji, w której gracz wygrywa, jeżeli osiągnie stan relaksu i utrzyma go przez odpowiedni czas. Oczywiście, gracz strony przeciwnej może w tym dowolnie przeszkadzać 🙂