Kilka słów o realizacji
29 listopada, na terenie Cinema City Mokotów (w warszawskiej Galerii Mokotów), ruszyła interaktywna witryna ze starannie wyselekcjonowaną ofertą Showroom.pl.
W wydzielonej strefie w Cinema City Mokotów, MasterCard we współpracy z Showroom.pl uruchomił bezobsługowy sklep z odzieżą polskich topowych niezależnych projektantów. Szybkie i bezpieczne dokonywanie transakcji zapewnia usługa MasterPass, która jest jedyną akceptowalną metodą płatności, jednocześnie dającą miłośnikom designerskiej odzieży atrakcyjne zniżki.
Interaktywna Witryna została wyposażona przez nas w zestaw multimediów na który składa się ogromny 75″ monitor dotykowy Samsung (Multi Touch) za pomocą którego użytkownik może przeglądać ofertę sklepu i dokonywać zakupu oraz dwa zestawy monitorów bezszwowych (Plasma Wall) NEC w układzie 3×1
Monitory bezszwowe odpowiadają za wyświetlane nagrania modelek w prezentowanych na witrynie strojach, ekrany wyświetlają grafikę w rozdzielczości 4K i podłączone są do komputera który za pomocą leap motion zwalnia lub przyspiesza tempo odtwarzanego filmu zależnie od odległości dłoni od czujnika.